V dnešnej dobe už nestačí mať len pekný web. Nové trendy poukazujú na skutočnosť, že novodobá webová stránka má okrem klasickej online prezentácie spoločnosti aktívne napomáhať aj pri plnení jej obchodných cieľov. Predstava, že na zvýšenie predaja stačí spustiť platenú PPC, alebo Facebook kampaň, sa vôbec nemusí naplniť, pokiaľ nie sú dodržané podstatné náležitosti správnej tvorby a nastavenia webovej stránky. Slabé predajné výsledky tak nemusia byť jediným negatívným javom a môžu byť ďalej okorenené aj zlou ekonomikou, pokiaľ ide o návratnosť investícií.
Riešením je dôsledný a odborný prístup počas celého procesu, od tvorby až po pravidelný menežment stránky. Táto potreba nás inšpirovala k vypracovaniu návodu, ktorý v šiestich krokoch popisuje proces tvorby webových stránok s DNA Top obchodníka pripraveného efektívne plniť svoje poslanie. Či už s podporou, alebo bez podpory výkonnostného marketingu.
Návrh stromovej štruktúry a základného členenia stránky na základe špecifík podnikateľského zámeru a dohodnutých individuálnych cieľov spoločnosti
Návrh grafického dizajnu. Farebný kód stránky sa vo väčšine prípadov odvodzuje z firemného loga, ktorý sa spoločne s typom písma ladí do konečnej vizuálnej podoby
Tvorba obsahu, či už ide o písanie textov, vkladanie fotografií, tabuliek alebo grafov, si vyžaduje zvýšenú pozornosť. Ocení to nielen zákazník, ale aj vyhľadávače
Základom je úvodná On Page SEO stránky. Po nej nasleduje návrh a implementácia detailnej Off Page SEO stratégie pre ešte lepšiu organickú dohľadateľnosť
Okamžitý výkon korunovaný pomerne rýchlymi výsledkami prostredníctvom platených reklamných formátov vo vyhľadávacích sieťach a web stránkach
Starostlivosť a pravidelná práca s web stránkou zaistí potrebnú energiu a dlhodobý výkon pre každý biznis vo forme viac zákazníkov, viac predaja a viac zisku